Rabu, 21 Disember 2011

cinta tak mengenal bentuk hidung

ASSLAMUALAIKUM


Kalau nk cari awek/bf keadaan fizikal ni tak lah penting mana. Tapi ada je org yg memilih dgn tgk keadaan fizikal ni. Dari sebesar2 perut ( utk yg perut besar mcm sy ni) sampai la sekecik2 kuku diperhatikan. Dan ada jugak yg fokus pada hidung! Bunyi agak pelik tp mmg ada org mcm ni tau.

Erm ada ke org nk cari pasagan tgk hidung ?? Ada2. Alasannya if dpt anak nanti tak de lah anak2 yg hidung kemek, jambu air bebagai. Susah la mcm ni. Nak cari yg hidung terletak cam org arab kita tu hidung terletak sgt ke?? Haa ce tgk cermin dulu sebelum memlilih pasangan ;p

Pokoknya besyukurlah dgn apa yg ada. Mcm mana pun bentuk hidung kita, pasangan kita, anak2 kita terimalah seadanya. Ada hidung pun dah cukup bagus tau. Bersyukur sgt2 dah.


pehh. Ini hidung ka penyangkut baju?? cantik2. hee ;p

p/s : cinta tidak mengenal bentuk hidung. Mancung ka kemek ka jambu air ka kalau dah suka apa pun boleyy ;p

6 ulasan:

deqla manjew berkata...

slm knl...nice blog mcm owgnye..ehehh..come visit mine too, done follow u k!

Hassan berkata...

Salam Sejahtera ...
Blog yang menarik ~~~

Azariah Kamis berkata...

yup..cntaxknal pras rupa
:)

TwIstiEs*meSti Mau* berkata...

haha...,
erm..nice eye :)

Langbiru berkata...

hehee.. asalkan hidung berfungsi baik... :p

aswadz berkata...

ada gak ek org cari psgn berdasarkan hidung. jarang2 dgr. xpe la. asalkan bulu hidung x lebat.

Catat Ulasan