Ahad, 5 Jun 2011

Perkahwinan



ASSALAMUALAIKUM


4 Jun 2011 bersamaan 2 Rejab 1432H sy dan keluarga menghadiri majlis perkahwinan sepupu sy. Namanya Iqa. Iqa tau bukan nya sy, Pqa. Jangan tertukar pulak ye. Ramai saudara mara tertukar antara kami berdua disebabkan nama kami yang hampir sama. Sy lambat lagi kot. Kot la ;p 

Ok majlis perkahwinan ni diadakan ni sebuah dewan di Restoran Nelayan di Tasik Titiwangsa, KL. Boleh dikatakan hampir semua saudara mara datang ke majlis tersebut. Memang meriah sangat. Pelamin cantik, pengantin sepadan dan makanan pun best. Kalau semua dah molek2 belaka dan bila dah berkumpul ramai2 ni  rugi la kan kalau tak bergambar. So semalam memang kteorg semua seronok bergambar la. Tak caya ce tengok ni :) 


ni la  pelamin nya. cantik kan
ha ini la pasangan pengantin nya. memang sama cantik sama padan. moga kekal ke akhir hayat. amin :)
adik, umi & saya :)
my family. tapi tak cukup sorang. adik paling kecik tak de



dengan bakal kakak ipar. insyaAllah ;p

senyum lebar dapat makan. 

syok nye sy makan tak toleh kiri kanan dah. ish2

kalau dah berkumpul ramai2 ni tak sah la kalau tak tangkap gambar ramai2 kan. Ni lah antara saudara mara sy yang ada semalam





gadis2. eh ada lak mak gadis terselit disitu :p

Lastly, ni gambar solo sy semalam. nak jugekk ;p



p/s : cuti2 ni ramai pulak yang kahwin. tengok orang kahwin ni tetiba plak rasa nak kahwin. (gatai kan ko ni pqa ! ) :p

4 ulasan:

gitargurlz berkata...

hoho...syOk nyerr tgk mjlis ni meriah... :)

SyafiQa.HamdaN berkata...

hehe tu la meriah agt :)

acai1990 berkata...

awk nyer perkahwinan nanti jangan lupa upload er...x sbr nak tgk..hhehehe

SyafiQa.HamdaN berkata...

haha lambat lagi kott ;p

Catat Ulasan